24 Aralık 2011 Cumartesi

Bir günde 1 proje :))

           PHP beni iyiden iyiye sarıyor gençler :)) Ciddiyim her geçen gün daha da keyif veriyor.Çünkü yazılımda sonuç görmek keyiflidir.İnsanı motive eder ve PHP tam olarak benim bu istediğimi karşılıyor..

           Bugün tam bir kod bombardımanına tuttum kendimi..Bildiğiniz ve anladığınız üzre tüm gün kod yazdım.Ve yaptığın işin sonucu bitmiş bir PHP projesi oldu..Süperdi..Yeni şeyler kattı bana ve PHP ye olan ilgili alakamı çok farklı yerlere getirdi..

           Hani insanlar nerde nasıl ne şekilde mutlu oluyorlarsa öyle ve orda yaşamalıdırlar ya ben bugün şunu anladım ki benim hayatımda gerçekten yazılım hep olacak.Olsun.Olmalı... Ben  bu keyiften, heyecandan uzak kalmak istemiyorum...

         Güzel günler var ilerde seziyorum ;)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder