9 Aralık 2011 Cuma

Yazılım ve Kız !!!

Nasıl ya !! Bu iki kelime yan yana mı ? Yazılım + Kız... Nasıl olur ? :))

Olur valla..Bakınız ben :) Aslında çok uzak değil bu iki kavram ..Olmamalı da..Neden yazılım erkek meziyeti olsun ki? Neden sadece onların ilgi alanına girsin? Biz kızlarda hayli hayli yazılımla ilgilenebiliriz dimi ? :)

Şaka bir yana yazılım bence sadece keyif işi..Mantık ,bilgi vs. bunları ayrı tutarak diyorum bu sözümü.Çünkü onlar başka temel.Ama bence önce insanda istek olmalı kız erkek ayırmadan bunu söylüyorum..Eğer bir insan bundan keyif alıyorsa,kod yazmak onu heyecanlandırıyorsa,ortaya çıkan sonuç onu mutlu ediyorsa işte o zaman yazlım = kız da olur erkekte..

Kimse bana şaşırmasın.. Ben buyum bundan keyif alıyorum, seviyorum...Projeler beni heyecanladırıyor.Kod yazmak mutlu ediyor.Dedim ya bu benim dünyam..Yazılımda en önemli parçası  ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder